Mervee5959 Kızlar hamileyken çatlayan göbeğiniz normal yada sezaryenden sonra nasıl toplandı ben baya çatladım çünkü nasıl bi şekilde kalacak merak ediyorum
Esraali Mervee5959 ilk gebeliğimde catladı ama sarkmadı 3 doğum yaotım catlak var ama gergin bir göbeğim var catlaktar sırıtmıyor bagladık hep karnımı sıkıca üzerinede tayt giydim ama yapıyla alakalıda olabiliyor
Mervee5959 Birmutluanne2 30. Haftada çatladığımı gördüm psikolojik olarak çöktüm ama sonra göz alışınca insanda herşeye alışıyor sadece doğumdan sonra nasıl olacak böyle buruş buruş kalacakmı acaba kafamda deli sorular 🙄
AkademisyenAnneee Mervee5959 Frei öl ün doğum sonrası çatlaklar için losyonu var onu kullan çok çok fark ediyor o işe yaramazsa lazer yaptırabilirsin