HayriyeDoan canım ben biyerde okuduğum yazıya göre odayı hep havalandırdım camımı genelde açık bıraktım, kapattığım zamanlardada genelde 7 gibi eşim işe giderken tekrar açtım. Gece uyuyamıyorum zaten deyip telefonu elinde tutma. İlla ağrılarım olduğunda uyandım , wc zaten gecede 3 4 kere uyandım ama uykuya dalma sürelerim hiç uzamadı oda serin karanlık olsun 🙋🏻♀️