Sinemmm4 Merhaba benim bugün kan ilacım bitti de hafta sonu olduğu için doktora soramıyorum kan ilaci kaçıncı aya kadar kullanılması gerekiyor
Eceozturkgazi Sinemmm4 merhaba,doğumdan sonra bile ilk 6 aya kadar kullanılması gerekiyor dsö bununla ilgili bir sürü makale yayınlamış durumda ve tjod makalelerinden de ulaşabilirsiniz
Alii Sinemmm4 cnm ben 32 haftalık olduk ve halan kullanıyorum kan ilacını ve evdede hem bebeğimi beslesin hemde kan etsin diye pekmez şerbeti edip içiyorum