Kesinlikle özele git aklın varsa ordan kaç 37 haftalık gittim bebeğim tersti oradaki bir doktor duzeldigini söyledi normal doğum yapabilirsin dedi e ben biliyorum duzelmemis neyse hemen özele gittim doktor baktı bebek ters dedi doğum Hastanesi seni zorla makat geliş dogurtacak dediler neyse hemen başka bir doktora gittim oda ters olduğunu söyledi acil sezaryen dediler haftaya gün verdiler egerki doğum hastanesine kalsaydı beni zor bela suni sancilarla dogurtacaklardi hemde makat gelişle aklın varsa gitme bebeğin ve kendin icin