aysimaninveprensinannesi Merhaba bayanlar ben normalde sehir has. Gidiyorum fakat detayli randevulari dolmus ben 22 haftamdayim yakin zamanda kimler nerede yaptirdi memnun kalfiklarniz fiyatiyla yazar misiniz
Vildan51 aysimaninveprensinannesi Ben 21.haftada humada yaptiricam.Doktorum Erşad bey zaten oda humada.Ama fiyatı bilmiyorum 2 hafta sonra gidicem
Birmelekannesi_38 aysimaninveprensinannesi canım bende şehir hastanesine gidiyorum detaylı ultrasonda hiç mi randevu yokmuş şuan 19 haftamdayim 3 gün sonra gideceğim doktora o zamana 19+3 olacağım inşallah randevu olur
metehaninannesiii aysimaninveprensinannesi ben prof doktorda yaptırdım tuncay özgün 550 tl verdik memnun kalmadım ama
aysimaninveprensinannesi Birmelekannesi_38 hayir biz bulamadik araya tanidik girmesine ragmen yok dediler ins sizin zamaninaza bos gun olur
aysimaninveprensinannesi YuvarlanamayanPandaa simdi aradim sordum 400 dediler siz takipli hastasimisiniz acaba oranin
Nisanurunannesi3850 aysimaninveprensinannesi takipli hasta olmayla alakasi varmi bilmiyorum bende dogumuma kadar hümaya gittim takipli hastaydim hümada dogurdum detayli 250 tl dediler ama oraya yaptirmadim
aysimaninveprensinannesi YuvarlanamayanPandaa oyuzden size 200 demisler takipli olmayan hastaya 400mus
dereninannesi38 metehaninannesiii mizacı öyleydi sanırım biraz sessiz bi doktordu ama ayrıntılı gösterdi her yerini
Haticecakirr aysimaninveprensinannesi hüma da yaptırmıştım doktorumdan çok aşırı memnunum ama detaylı usgden hiç memnun kalmadım tavsiye etmem