Momylinda Arkadaşlar bebeğim laktozlu şeyleri yani içinde laktoz olan şeyleri sindiremediği için şişkinlik yapıyormuş bu yüzden doktorumuz bir damla verdi bu durumu yaşayan anneler neler yapıyorsunuz
bebisim-_00 Momylinda sütümü birkaç aydır laktozsuz süt içiyorum.Cok şişkinlik ve gaz oluyordu sütü değiştirdikten sonra sorunun gittiğini fark ettm