Kızlr merhaba benı tanıyanlar olabılır kordon dolanmasıyla ılgılı post acmıstım salı doktora gıdıcemde ınternetten cok arastırmak ıstemedım kotu seyler yazıyor sonra moralım bozuluyor ıkı gundur sanırım bebegım hıckırıyor ıkı uc dakıka karnım kalp atımı gbı atıyor aynı yerler ınternete az bısı baktım 35 gbı baslar yazıyor ama ben 33 deyım erken baslaması kordonla alkalı olabılır diyor sızın bebekler ne zaman hıckırmaya basladı cıger gelıstırıcı ıgne vuruldum ya acaba ondan mı erken basladı kordonu dolamıs ya bogazına korktum boyle bır sey gorunce sımdıde tesekkurler