Babymy ben doktorumdan çok memnunum . İlk doğumumuda konakta fArklı bi doktorda yapmıştım. Muayene ücreti 165 tl. Randevu almadan gidiliyomu bilmiyorum randevusuz hiç gitmedim ama acil bir durum olsa hemen doktorunla iletişe geçersin o zaman seni yönlendirir. Ben bazen geç randevu alıyorum randevulr doluyo o haftada gitmem gerekiyoda doktorla iletişime geçiyorum ama bir boşluk oluşturuyo.