3-4 gün önce yoğun bi kanamam oldu daha 26 haftalık hamileyim. Plesante aşağıya düşmüş dedi doktor çok korktum ya bişey olursa diye endişeleniyorum. Kırmızı Kanamam yok şuan ama kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyo bu da beni çok korkutuyo. Neler yapmam lazım kızlar