Arkadaşlar ben 16+1 haftalık gebeyim ve 12. Haftadan sonra benim ciddi manada kusmalarim başladı. İlk üç ay hicbirsey yoktu gram kusmadim şuan her yarım saate bir kusuyorum. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer bir ilacı vs varsa yazdirayim. Ben mahvoldum gücüm kalmadı artık. :((((