umutttttt hayırlı olsunnn. Rabbim sağlıkla giydirmeyi nasip etsin. Kaçıncı haftadasınız? Ben 19+0 oldum ama ne zaman başlasam diye düşünüyorum. Sadece teyzemizden gelen birkaç parça hediye var . Onun dışında hiçbir şey almadım. Sanki erken gibi geliyor bana. Sonra da ağırlaşır da alamazsam yada geç olur da yetiştiremezsem diye de korkuyorum açıkçası.