Shrylmzzz Canım benimde idrar ilk pozitifti, kan verdim sabahına negatif çıktı ama ben yine hamileymişim gibi hareket ettim. 2-3 hafta sonra yine evde idrar testi yaptım bu sefer 3 tane farklı almıştım biri yanlışsa diğerleri de mi yanlış olcak diye düşündüm ve üçü yine pozitif çıktı sonra yine kan vermeye gittim kanda da gebelik gözüktü.