Kızlar sat 16 mayıs ve bu ay adet günümde gecıkme olmadan evde iki kez test yaptım pozitif cıktı. Koştum özel hastaneye. , karından ultrasonda keseyi göremedi, bir kalınlasma ve karartı var ama kandan bakalım dedi kanda Değer 1450 cıktı dr gebelik var dedi ama haftaya gel kalp atısı ve kese durumuna bakalım dedi çok korkuyorum ya dış gebelikse? Genelde kese ne zaman gözükür suan uygulamaya göre 4+6 gün. Bir de bilmeden bir sürü ilaç içtim,sigara kullandım, röntgen cektirdim. Ama öğrendiğimden beri çok dıkkat ediyorum yinede cok korkuyorum bir de eşimin haberi yok pazar günğ sürpzi yapıcam babalar gününde .. ama dış gebelikse 😥