Daisytopian Kızlar dün misafirlerimiz midye getirmişti ve benimde çok canım çekti, internette zararlı olduğu yazdığı için sadece 1 tane tadımlık yedim. Aceba bişey olur mu , aranızda yiyen var mı hiç
Dilekcnkn Daisytopian ooooo ben kaç tane yedim bu zamana kadar bilmiyorum 🤷♀️ hiç de takılmam böyle şeylere yani 1 taneden ne olcak sanki
YuvarlanamayanPandaa Daisytopian zarardan ziyade midye mehruh bir yiyecek normal zamanda bile yemenizi tavsiye etmem
Tugbamete Daisytopian 1 taneden hiç bişey olmaz canım ben ilk gebeliğimde ayda bir 10 - 15 tane yerdim doktorumda yasaklamamıştı hiç birşeyi herşeyden kararınca yiyebilirsin derdi hep ☺️
Daisytopian Dilekcnkn ya internette çok kötü şeyler yazdığı için bi an şüphelendim bende takıldı aklım
Dilekcnkn Daisytopian Valla 3. Gebeliğim hiç böyle şeyler duymadım kimsede bana demedi yani yeme diye canım ne çektiyse yiyorum ben
Aryakusveannesi Ben hamileliğimin ilk 3 ayında 1 defa 10-15 tane kadar yedim. Zararlı olduğunu bilmiyordum ki çokta severim. Bütün gece mide bulantısı çektim. Hamileliğimde hiç kusmadım sadece o gün kusmuştum. Ana çok şükür hiçbir sorunla karşılaşmadık ☺️
AlyaEkmen_ Daisytopian midyede ağır metaller mevcut civa vs hamilelikte tüketilmemesi lazım lütfen dikkat edin bir taneden bişey olmaz ama benim doktorumun başta yasakladigi besinlerden biri ayda 10 15 tane yiyenler 🙊gerçekten zararını bilmeden mi yediniz merak ettim bebeğinize bişey olmaması o besinin zararlı olmadığı anlamına gelmez Rabbim korumuş ama dikkat edin hepiniz ben şahsen çok severim midye canımda çekti ama hiç yemedim büyük baliklar midye ağır metaller içerdiği için hamilelikte tehlikeli 😓bir taneden bişey olmaz diye düşünüyorum sonuçta hamile olduğumuzu bilmeden bazen antibiyotik bile kullanıyoruz önemli olan sürekliliktir bundan sonra dikkat edersiniz 😍❤️