Eveet bende sonunda doğum hikayemi yazıyorum 😍 burada hep ben de okur cesaretlenirdim. Bizim minik aceleci çıktı erken gelmek istedi size en büyük tavsiyem son zamanlara hiçbir şeyi bırakmayın herşeyinizi vakitlice halledin hazır kalsın.
Bir sabah uyandım bir de baktım ki suyum geliyor önce inanamadım sonra baktım gelen şey gerçekten su hemen doktoruma haber verdim.. hiç beklemeden hemen hastaneye gel dedi hastaneye gittim muayene etti ve evet gelen suyumdu🙊 Dört santim açılmam vardı hemen yatışım verildi ama sancım yoktu. Akşam 6 gibi hastaneye yatışım oldu sabah 8:30′da suni sancı ile doğum başlatıldı ama benim gene açılmam olmuyordu.. suyum geldiği için eğer açılma olmazsa sezeryana alınacaktım..
saat 14:00 gibi ebenin muayenesi ile açılma 8,5cm olmuştu.. hemen apar topar doğumhaneye indik doktorum geldi 45 dakikada mucize kucağımdaydı🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Şimdi evimizdeyiz, hepiniz sağlıkla yavrularınıza kavuşunn inşallah.. Bir avazda🙏🏻😍
Sorularınız varsa yanıtlamaya çalışayım❣️