Sumc Canananannan canım minyon tipli bir bebekte olabilir. Benim bebeğiminde boyu çok uzun kilosuna göre mesela diyorum ki ne güzel benim gibi tıfıl kalmıcak 😅 olumlu düşün bebeğin hissediyor sonuçta. Bir de kilolu bebek sağlıklı bebek değil ki sonuçta. Her iki doğum şeklindede daha kolay olur senin için öyle düşün.
Cansunare Canananannan benim ilk kızım 2980 doğdu 33+6da diğer kızımın kilosu 2260tı sağlıklı olsunlarda bana çok zayıf bir bebek gibi gelmedi son ayda daha fazla alıyorlar
Arzuli Canananannan hiç bozma moralini İnan bebekler ne yaparsan yap ya alıyorlar ya da almıyorlar aslında yediklerimizle kilosunu sadece 300-400gr değiştirebiliyormuşuz Benim bebek de iri yeme içmeyi kestim yine kilo alıyor yok bunun çaresi açıkçası sağlıklı olsun da cümlesi gerçekten gebelik süreci boyunca mottomuz olmalı
Basakgul Canananannan Sis bahane dersiniz ben gerçekleri söylüyorum kırıcı olduğunuzu da söylemedim 😁 Bir süre sonra bu post altında yaptığınız acitasyonun ne kadar boş olduğunu fark edeceksiniz.
YeterK Canananannan benim kızım 38. Haftada 2200 doğdu. Küçüktü ama çok sağlıklı ve güçlüydü. Hiçbir problem yaşamadık. Hemende toparladı, akranlarını yakaladı. Kiloya çok takılmayın derim. Sağlıklı olması önemli olan. 🤷🏽♀️
idiloska Canananannan bence takılmayın, bebeğinizin sağlıklı olması daha önemli. Benim 33′de 2 kilo 200 gramdı, 36′da 2 kilo 582 gram, 37′de 3 kilo 113 gram oldu. Çok çabuk alıyorlar kilo.