Şeker yükleme testimde
Açlık 94 1.saat 198 2.saat 144 çıktı Gebelik şekeri tanısı koyuldu. 2 haftalık diyet programına başladım Eğer düşmez ise insilün başlanacak denildi. Çok üzüldüm ve tedirginim Acaba diyetle düşer mi? Gebelik şekeri yaşayanlar neler yapıyor