MutluSon benim doktorum vurun dedi sağlık ocağındaki hemşire kafamı karıştırdı aynı senin gibi bişey olur rahimde kasılma yapa biliyor zaten riskli hamilesin dedi beni korkuttu bende tekrar doktoruma sordum olma tamam dedi olmadım ama dün üniversite hastanesine profösöre göründüm ona sormadım haftaya kontrole çağırdı sanırım ozaman sorucam vurun derse ozaman vuruncam ve ben bu aşıyı ciddi kafama taktım bazıları olsanda olur olmasanda dedi çok önemli deyil dedi hastaneler temiz steril falan diyorlar ama riskli gruba girdiğim için çok arada kaldım hatta sağlık ocağı istemediğim için imza attırdı hastanın doktoru da kendiside yaptırmadı adı altında yazının altına imza attım