Semrakrbck Kızlar ben 1 ay önce sezaryenle doğum yaptım ama benim sürekli gittiğim haatanede ilk doğumlar yapılmadığı için baika hastanede doğum yapmıştım şimdi ben hangi hastaneye kontrole gidecem bide kadın dpğuma mı gidecem bilginiz var mı
Beyzan Semrakrbck seni ameliyat eden doktor kimse ona kontrole gideceksin. O bakacak. Eğer devlet hastanesi ise ve sürekli doktor değişiyorsa da kadın doğumdan randevu alacaksın
metehaninannesiii Semrakrbck kadın doğuma gideceksiniz ister kendi doktorunuza gidin ister başka doktora başka doktora gideceksiniz eğer doğum yaptım genel muayene geldim dersiniz
Semrakrbck Beyzan canım şimdi durum şöyle sürekli gittiğim doktor başka hastanede ama o beni ameliyat etmedi ilk doğumlar o hastanede gerçekleşmiyordu bende başka hastanede doğum yaptım ve o hastanedeki doktorları bilmiyorum sancım geldi oraya gittim aldılar
Beyzan Semrakrbck madem farklı bir doktora gideceksin o.zamam kendi doktoruna git o da muayene eder seni