Günaydın kızlar. Sabah sabah boğaz ağrısıyla uyandım.. Ne kullansam ne içsem boğazım geçse ☹️Pastil kullana bilirmiyim bu arada 19+3 haftalık hamileyim …dun doktor kontrolüm vardı ama hiç biseyim yoktu ne olduysa bu sabah oldu ☹️uykumdan bile uyandırdı beni bu sabah ağrısı 😟