Feminenia merhaba , benimde aynı sizin gibi ilk hamileliğim düştü , diğer hamileliğim 9 haftada kalbi durdu ama ben rahim filmi vs çektirmedim şuan yine hamileyim 5+2 . Sizin hamileyken karnınızdan bebek gözüküyor muydu acaba yoksa alt muayenede mi gözüküyordu? Çünkü benim 9. Haftada bile karnımdan bebek gözükmüyordu. Aynı sorun bendede mi var acaba merak ettim şuan yine hamileyim çünkü 😔