Kizlar yaklaşık 10 gündür içindeydi oğlum ikinci gebeliğin ortaya gitgide kilo vermeye başladı söz de bugün alacaktık ama biz birgun öncesinden ciksrtalim dedim ama kaninda enfeksiyon çıktı ve bunu. 3 kez yasamis oğlum orda enfeksiyonu bizde çıkartıp hemen baska bir cocuk doktoruna götürdük istersen iki gin kalsin burda istersen evde sürüp vereyim antibiyotik cocuk atlatsin dedi baska hiçbir sorunu yok emme refleksi var cogerleride gayet iyi ztn kuvezde kaldığı şu son 4 gündür sadece enfeksiyon tedavisi görüyormuş baska bir sikintisi kalmamis iyi bakilmadigindan Boyle olmuş dediler bende eve getirdim ara ara ateşi çıkıyor 36.9 ama sonradan düşüyor dun gece bir ara 37 oldu yarim saat sonra sgecti doktor gecerse sorun yok ama 37.30 olursa direk getir dedi böyle bir sorunları karşılaşan varmidir aranizda bana bir yol göstersin hepiniz sağlıcakla kucaginiza alin inslah