Şu an 35. Haftamdayim hanımlar ama bebek hiç gelişmiyor 2 haftadır aynı kiloda ve 2 kilo doktorum hiç gelişmiyor kilo almıyor böyle giderse alırız dedi dikkat ediyorum protein ağırlıklı beslenmeye özen gösteriyorum süt ceviz yoğurt muz tuketiyorum elimden geldiğince yinede almıyor başına böyle olay gelen var mı acaba nasıl kilo aldirabilirim