Yavrusunaasik Kızlar bir sorum olucak ben 32 haftalık hamileyim nst ye ne zaman giriliyo illa sancı gelince mi veya çatı muayenesi kaçıncı haftada yapiliyo
Nisanur18 Doktorum 35 haftadan itibaren başladı canım ama çatı muayene 37 hafta beklememi söyledi. 35 hafta oldum ve nst girdim ama doktor kendisi söyler diye düşünüyorum.
Yavrusunaasik Nisanur18 doğru canım Çarşamba randevum var o yüzden sormak istedim çok teşekkür ederim🥰
Rabiss2 Nisanur18 bnm ilk dogumum normal oldu şuan 2. Hamileliğim ve 36.1 günlük hamileyim çatı muanesu yaparlarmi yine de
Mltmkyd Ben 32de başladım. 33+1 olduk en son dün girdim onda da düzenli sancı çıktı. 35 i bekleme bence doktorundan talep et.
Nisanur18 Rabiss2 doktora bağlı canım benim biliyorsun bende doktor dediğini yapıyorum. Benimki ilk gebelik ama bakalım in şaa Allah normal doğum olur