Naciyeylmz Merhaba arkadaşlar çok kararsızım kaldm misafirler gelicek ne tatlısı yapsam köstebek pasta mi revanimi vs lütfen fikir soler misiniz
Birtane2307 Naciyeylmz revani guzel eger ugrasmak istemiyosan kizartilmis tel kadayif a101 den alip tel kadayifli muhallebi yapabilirsin yada tuzsuz etimek alip etimek tatlisi yapabilirsin ugrasmak istiyosan da kibris tatlisi yap
Aysobaciniz Naciyeylmz ilk defa geliyorlar sanırım, aşağıdaki postunuzu okudum çünkü. kıbrıs tatlısı yapın hem kolay hem lezzetli revani hafif olur bence 😌 köstebekte uğraştıyor insanı 😌
Kubra1643 Naciyeylmz ben etimek veya kedi dilinden yalancı profiterol yapıyorum canim belki sana da fikir olur