Merhabalar anneler hiç beklemediğim bir zamanda ben de doğum yaptım.
Aslında rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riskim vardı ama son zamanlarda her şey yoluna girmişti. Hatta en son çarşamba günü kontrole gittim 10 gün sonra gel demişti doktorum. 2 gün anca dayandı 😂
gün boyu uzanmıştım ara ara tuvalete ve bi şeyler atıştırmak için kalkmıştım. En son saat 17gibi yemek yapmaya kalktım. Tam malzemeleri doğradım akıntı gibi bi şey geldi ama iç çamaşırımı batıracak kadardı. Acaba suyum mu geldi dedim ama emin olamadım. Ama eşimi aradım geldin diye. Sonra doktorumu aradım doktorumda şehir dışındaymış. Hastaneye gitmemi başka doktorun Onur beye gitmemi istedi. Belden aşağımı yıkadım temiz çamaşır giyecektim ama baktım durduramıyorum dedim tamam artık geliyor. Duşa girdim eşyalarım hazırdı zaten hemen hastaneye gittik. Çocuk kanala girmiş ama 1 cm açıklığım vardı. Kendi doktorum(Engin Bey) ile görüştüler kan sulandırıcı aldığım için riskli olabilir diye düşünüldü ama spinal sezaryen için karar verildi. 19.51de 48 cm 2440 gram olarak dünyaya geldi bebeğim. Küveze hiç girmedi çok şükür. Sütüm de geldi. Ara ara emzirerek bebeğime bakıyorum şimdi.
Sabah karnımda şimdi karşımda çok değişik bir duygu. Allah hepimizin bebişlerine sağlık sıhhat versin :)