Edaft 5+4 hamileyim 4+6 da keseyi gördüm kesenin içinde iki nokta vardı doktor biri yolk kesesi diğeri bebek dedi 6 gün içinde gel güzel gidiyor bi daha bakalım dedi kalp atışını da duyabiliriz dedi bu haftada duyan Varmı yarın gidicem
bircivcivannesi Edaft ben 7 haftada duymuştum galiba belli olmaz sanırım duyamazsaniz üzülmeyin erken olabilir gibi
Burcu_NFUE Edaft 8. Haftada vajinal muayene ile duyan var daha duymak için erken olabilir geç döllenme vs olduysa
Pregnant1mother Edaft oh ne güzel ben 6+6 Ken gittim doktora kese var dedi bebek gözükmüyor diyip gönderdi eve morelim çok bozuktu şimdi bugün 7 haftalık olduk 2 hafta sonra bebeği görmeye gidicem o sırada belki kalp atışını duyarız
Azizetskn Edaft 5 hafta 2 günlüktü tam olarak alttanda muayne olmadım direk ultrasondan baktı doktor ve çok minik olarak duyduk kalp atışını
Azizetskn Edaft inşallah duyarsınız kullanılan ultrason da çok önemli duymazsanizda sakın korkmayin ben özelde en iyi ultrason cihazı olan bı doktora gidiyorum çok araştırıp bulmuştum. Duyulmazsa da bir iki hafta sonra net duyarsınız
Snmgrbz Edaft valla ben en iyi ultrason cihazında bile 6+2 de en önemlisi vajinal ultrasondan duydum. Sonra 7+1 de karından diye duyamadık😀. Duymazsanız kesinliklle panik yapmayın🥰 inşallah duyarsınız minnoş kalbini bebeğinizin🥰
Edaft Snmgrbz cnm gittim kesem 14 mm adetime göre kesem uyumluymuş bebiş bokta kadardı 28 de gel karından duyalım boşuna vajinal ultrasonla bakmayalım gerekmedikçe vajinal ultrasona girme dedi