_sena_ şöyle söyliyim sancın açılmana göre artıyor mesela 2 cm ıken az az geliyor 4-5 olunca hızlanıyor süresi ve dayanılmıcak gibi oluyor helekı 6-7 cm den sonra ben yerdeydım aglamaktan delirmiştim gelme gelme diye bagırıyordum sancıma resmen sonra biraz duruyordu en son doguma gelmeden 20 sn de bir sancı geliyodu ama bu öncekıler kadar hafif degıldı öyle bi geliyokı öldüm sanıyosun sonra doğuma alıyor dıypr sancın geldıgınde ıkın sancın gelınce dayanabılıyorsan ıkınıyosun ben 6-7 ıkınmada dogurmustum