Bett_blog Kızlarrr iyi geceler biz 6temmuz da ilk nts mize gircez bedensizce çok heyecanlıyım sizler hangi haftada girdiniz nasıl geçsi sizde benim hibi heycan yaptınız mıı🙈🙈🙈 şuan 31+4deyiz 33.haftamızda gitmiş olmcaz inşAllah🤲🏻😍
Taze_gebe Bett_blog ben 36da ilk girdim heyecanlanmamıştım ya :) ama sonucuna heyecanlanmıştım 37de de girdim öyle rutin giricekmişiz her hafta
bircivcivannesi Bett_blog 34+2 den selam bugün ilk kez nts me bakıldı sancı çıktı kontrollerde açıklık çıktı şu an hastanedeyim tedavi uygulanıyor erken doğum önleyici :/
Taze_gebe Bett_blog ayy sen son haftaları gör🙊 ben şimdi her harekette anamm doğum muuu diyorum saakinim güya da dediğin gibi ilk her şey ilk oluyor yani 🤩
lily-11 bircivcivannesi selam benim de adalat ve nikidart başladı sancıyı önlemek için ama evde uyguluyorum sürekli yatarak. Bu akşam ciğer geliştirici iğne vurunmaya gittiğimde nst çektirdim sancım çıkmadı dedi ebe gönderdi ama nst bakmadı. Sizin nstnizin ekran görüntüsü var mı sancı nasıl anlaşılıyor:/ bir de tedirgin olmayın inş sancılarınızı geçirirler ben ilaçları aldığımda çok rhatlıyorum sadece çarpıntı yapıyor ve oturarak veya ayakta içilmemesi gerekiypr doktor panik yapma dedi o yüzden.
Edakilic Nst korkulu rüyam oldu resmen 😂39 dayım doktorum sürekli tekrarını istiyo bi kalp atışım yüksek çıkıyo bi bebeğin hareketlerini beğenmiyor . Bi kere de halledip çıktığımı daha hatırlayamıyorum 🙈geçen 4 kere girdim yine bırakmıyordu kendim çıktım gittim en sonunda stres yaptım
bircivcivannesi lily-11 teşekkür ederim video olarak var ya, ama yatistan oncekinde kalp atışı 164 sancı da 80 leri görmüştü, ben bir şey hissetmiyodum. en son ilaçlardan sonra gece11 de bakıldı baya düşmüştü inşallah sabah da düşmüş olur da evime giderim ya :(
lily-11 bircivcivannesi inş inş🙏🙏🧿🧿 benim 3-4 gündür çok kasılmalarım oluyordu bebek toplanıyordu karnım sertleşiyordu. iki gece önce de uykumdan uyandırdı 10dkda bir saydım 1buçuk saat sürdü tam dakikası dakikasınaydı. Geçtiği için hastaneye gitmedim bi de ilk defa yaşadığım için anlayamadım. Gündüz doktor kontrol vardı sancıyı söyleyince vajinal ultrasonla rahim ağzına baktı evet gerçek sancı çekmişsin dedi sonra perinatoluğuma yönlendirdi hemen o da ilaç başlattı ilaçlar rahatlatmaya başladı inş azalır da böyle devam eder sizin de benim de🙏
lily-11 bircivcivannesi kalçadan ya normal iğneden hiç bi farkı yok🤗 ben de çok zor işlem sanıyordum😅