Merhabalar 38. Haftadayim. Vajinamda şiddetli baskı hissediyorum. Bebegim de çok hareketli. O hareket ederken sanki aşağıya doğru çıkacakmış gibi hissediyorum.Pazartesi normalde planli sezeryan olucam. Ama bu baskı rahatsız etti. Pazartesiye kadar bisey olur mu ki. Hastaneye gitmek gerekir mi