1Anneee ay bende 38+4 te doğum yaptım ama hiç sancım ağrım olmadan direk suyum geldi benim sonrasında da sancılanmadım hiç ama arkadaşım 20 gün önce doğum yaptı o adet sancısı gibi hafif hafif sancılarım geldi sonra belime vurmaya başladı 1 gün sonrası şiddetlendi doğuma gittim demişti takip edin sancılarınızı 🌸