yesimmk benim 4cü haftada vardı aynı
ağrılar,sağ taraftan.Hatta 5/10 gün devamlı oldu. Ağrılar başlayınca 2 ci gününde doktora gittim baksınlar diye,normslmiş herşey yolunda.Fitil yazdı doktor spazm yapmasın diye devamlı sancılar kesildi sadece ara sıra oluyordu ⅚ haftaya kadar