Ne gece uykusundan bişey anlıyorum , ne gündüz uyuyabiliyorum. Bacaklarımı biri kopartıyor sanki . Magnezyum , muz ıvır zıvır herşeyi denedim hiç biri fayda etmedi. Sanırım bendeki huzursuz bacak sendromuna dönüştü . Bütün gece bacaklarımı nereye koyacağımı şaşırıyorum . Bu 2. Gebeliğim ilkinde de bunu yaşamıştım ama bu sefer ki bayağı uzun sürdü ve ağrılarım göz ardı edilmeyecek kadar çok. Son 3 haftam falan kaldı artık kurtulsam çok mutlu olacağım 😔