Mavi34 Selamlar. 18+3 olduk bugün kontrolümüz vardı. Bebeğim.once iki eliyle yüzünü kapamıştı doktorum epey ugrasti yuzunu actirinca önce bir kasları catti somurttu en sonunda tebessümünü yakaladık çok güzel birşey bu his 🧿💙 https://resmim.net/i/mkmEI
snrdgan417 Mavi34 oyy maşallah bizim kız hiçbir şekilde yüzünü göstermedi 33 haftalık olduk ya sırtı dönük ya ayakları elleri yüzünde. 😁
asyahumam Mavi34 hahaha ne güzel maşallah bizim kız da tam tersi doktor hareket etsin elini çeksin diye salladı salladı yüzünü buruşturdu o şekilde fotosu var 😂😍 yerim onları yaa her halleri güzel 🙏
Kuyumcu snrdgan417 ben bır kere yuzunu gordum 20 haftalarda ondan berıdır 33 olduk bızde goremıyoruz hep sırtı donuk ya hıcde donmuyor yuzunu nazlı kız
Mavi34 Kuyumcu yaa insan nasılda merak ediyor inşallah bi dahaki muayenede senin minik de gösterir kendini şimdi ne sevimli olmuştur 🥰
Kuyumcu Mavi34 ya ınsallahh ama sanmıyorum kendını doguma saklıyor heralde 😂 ınsallah saglıkla alırız kucagımıza