Merhabalar tecrübeli anneler Çarşamba nişanım geldi geldiğinden beri aralıklı olarak kasılmalarım başladı bugün kontrole gttm bir iki açılman var dayanılmaz hale geldiğinde gel yatışını yaparız dendi kasılmalarım takip ettim düzensiz ortalama 7, 10,15 dakikada bir geliyor dayanılmicak gbi değil sıklaştığında mı gitmeliyim şiddeti arttığındamı bilemedim suni sancı almak istemiyorum bu arada nişanım geldiğinden beri sızıntı şeklinde hafif de olsa kahve rengi kırmızı bi akıntım devM ediyor doktora sorduğumda bugün ilk gebeliğim olduğu için normal dedi hala hafif hafif oluyo çünkü