svdmm16 nazlisamac35 32+1 de 2160 dı 1 hafta önde normal doğum istediğim için dikkat etmeye çalışıyorum
annebali12 svdmm16 hayır tatlım hiç bir sıkıntım yok son 3 haftam kaldı ve sadece 4 kilo aldım ne yesem bebeğe yarıyor maşallah. Birazda genetik dedi doktorum
momof3 svdmm16 Böyle söyleyip endişelendirmeye gerek yok ki.🙈 Aşırı fazla da değil kilosu.Kilolu bebeği rahat doğuran da var 🌝 Benim gibi
Aycan1 Melisacaaglar bende 31 haftalıkken banad 1550 demişti şuan 34+5 im bakalım kaç olmuş bende zayıf olduğum için normal dedi