Selam anneler ilaç iğne bunlar zararlı bence kimyasal yani ve sürekli içilmedi lazım. Spiral en iyisi taktır en az 6-7 yıl rahat et düzenli kontrollere git ihmal etme tmm. Sorun olur mu olabilir bu risk hersey de var. Benim çevremdeki kadınlar bebiş düşünmüyorsa ya bağlanttı ya da spiralli. Sorun yaşayan duymadım ama yaşanabilir dediğim gibi denemeden bilinmez herkesin bünye farklı. Doğumdan sonra 2. görülen adette ve sonrakilerde takılıyor die biliyorum. Doğum yaptığınız Dr’a sorun bilgi verir mutlaka.