Yaagmurr bende çok istiyorum normal yapabilmeyi ama yapım gerçekten çok korkak 😀 yani o çocuğu ittirip çıkaramam da başına bişi gelir diye korkuyorum 🤦🏻♀️ 28. haftadayız şuan makat geliş duruyor zaten eğer dönmezse zaten mecburi sezeryan olacak artık hangisi hayırlı olacaksa ☺️