Mustafakemalinannesi Shaliye ilk hamileliğimde olmuştu. Doktorum korunarak ilişkiye girilmesi gerektiğini söylemişti. Beni dermatolojiye yönlendirdi. Orada da doktor yakmıştı acı olmuyor. Sonra olmadı.
Elifvolkan2202 Shaliye Bende var şuan maalesef normal doğuma engel dedi doktor bebek doğarken boğazına yapışabilir yüzüne bulaşabilir falan yakmaktan başka yolu yok dedi ilaçla tedavi yapamayız bekliyorum bende geçmezse yaktırıcam