BhrDnmz Herkese merhaba. Genel ile dogum yapan varsa zorlugunu, kolayligini neler yasadigini, uyanma evresini vs yazabilir mi? Birde bebegi etkiledi mi narkoz? Ben panik atagimdan dolayi kendi istegimle genel olucam da merak ediyorum
YuvarlanamayanPandaa BhrDnmz narkozdan dolayı 2-3 gün tam uyanamadı bebeğim ve ben müthiş bir acı ile uyandım ortalıgı yıktım bazıları o kadar değil dedş ama ben çok kötüydüm şimdi nasıl yaparım bilmiyorum
Escyln BhrDnmz uyanınca cok fena bi ağrı oluyor hemşireler ağrı kesici vurduk demişti ama yine de baya hissettm bebek de öyle cok narkoz etkisinde kalmadı doktorum narkoz bebeğe ulaşana kadar biz bebeği alıcaz demişti
Happybaby007 BhrDnmz benimde ilk hamileliğim geneldi. Evet bi ağrıyla uyanıyorsunuz fakat iğneler çok işe yarıyor tam ağrınız kesilmesede hafifliyor. Sonrasında yürüme çabası bebek emzirme çabası derken çokta önemi kalmıyor ağrıların. Ama bugün doktorumla belden anestezi hakkında konuştum bende korkuyordum. Fakat doktor zaten damar yolun açık olacak eğer ameliyatta panik yapma durumun olursa hemen genele çeviririz bence hayatının bu fırsatını kaçırma dedi. Bayağı ikna oldum. Zaten bebek çıktıktan sonra hafif sakinleştirici verip uyutuyorlarmış
gulin-35 BhrDnmz yegenım anestezıcı bugun bu konuyu konustuk ben spınal ıstıyorum genel olmaz degılmı dedım ben musade etmem genelde bebekte etkılenıyor ayılma kendıne gelme daha uzun ve sersem gıbı olursun dedı
BhrDnmz YuvarlanamayanPandaa okadar cok mu acidi😢 ne kadar surdu aciniz? Peki bebeginiz 2-3 gün küvezde mi kaldi?
Hatice4446 YuvarlanamayanPandaa bende öyleydim maalesef bi uyandım odadayım ama felaket bi acı ile uyandım bağırdım ağladım resmen
Hatice4446 YuvarlanamayanPandaa bebeğiniz ilk günler sizindemi uyanamadı ya bende diyorum acaba bu bu kadar neyin uykusu uyandırmaya çalışıyorum olmuyor resmen baygın gidiyor bide sarılık olmasından korkuyorum biraz da var çünkü demekki genel narkoz bu güzden bebeğinde etkiliyor 🙄 bunu hiç düşünmemiştim
BhrDnmz Escyln ne kadar surdu aciniz acaba? Ne zaman normal hayatiniza donebildiniz? Bebeginizde sorun cikmadi dimi küveze falan girmedi?
YuvarlanamayanPandaa BhrDnmz yok kuvezde kalmasına gerek yok sadece uyanması zor oldu bebeğim benım agrım 2-3 saat sürdü belki tam hazırlamıyorum ama o uyanma aşaması berbat birşey direk evladımı alamadım o agrıdan bakamdım bile yüzüne
BhrDnmz Happybaby007 bebeginiz etkilendi mi narkozdan peki beni genelde en cok dusunduren o😢 spinali benimde doktorum oneriyor biz basinda olucaz diyor ama omurilikten vurulcak igne beni korkutuyor acisi degilde riski korkutuyor🤦🏻♀️ Ben napicam bilemiyorum neye karar vericem 😢
aslanreis Happybaby007 doktorum banada öyle demişti ben ameliyathanede heycan yapıp çeneme vurunca anestezi doktoru tamamen uyutalım hastayı demiş😂😂😂 doktorumuda cok severim kız korkutmussun ameliyathanedekileri demişti 😂😂
Anesanne BhrDnmz canım spinalin riski genele göre çok daha az. Neden bu kadar korkuyorsunuz anlamıyorum.
BhrDnmz gulin-35 iste en cok dusunduren seyi soylemis bebegin etkilenmesi😢 ben hemen kendime gelemesem de olur aciya bile raziyim o derece korkuyorum uyanik olmaktan ama bebege narkoz geciyor olmasi beni mafediyor
1Tubii BhrDnmz bıçak yarası bu ve bunu herkes farklı yaşar herkesin hikayesi farklı bence kendinizi korkutmayın burda anlantılanlarla. ameliyat bu sersemlik olur olmaz agrı olur olmaz kişiye bağlı hepsi Allah aşkına ya şöyle her herşeye doğru yanlış kulaktan dolma bilgileri olan insanlara tutuluyorum çok. Milyonlarca insan genel oldu oluyor ne oldu onların çocuguna tutukmu kaldılar. Gönlünüz neyden yanaysa onu olun ağrı hepsinde olucak. Hiçbir şey olmaz bacım genel oluncada diğerlerinde de. Herşeyden önce Allah korusun hayırlısını nasip etsin. ne istiyorsan Dr.a danış onu ol derim.
BhrDnmz 1Tubii sarilabilir miyim🥰 bende isterim spinal olmak dr’da tabi ki olabilceksen onu ol diyor ama benim panik atagim var. doktor bana gün verdiginde bile kalp atisim degisti heyecandan korkudan aninda ki ameliyati dusunemiyorum. Aci esigim dusuktur ama hepsine raziyim tek dusunduren bebegi kotu etkiler mi narkoz o
Eski9 1Tubii hanımefendi bir soru sormuş bizde yanitliyoruz insanlar yaşadıklarıni tecrübelerini aktarıyor elbette dünyanın sonu değil her acı geçiyor bizde biliyoruz ama insan korkuyor. Yalan söylemiyoruz hoş kimi kolay atlatıyor kimi zor herkesin vücudu farklı karar tabiki yine kendisinin belki onun genel anestezi ameliyatı bir baskasinin ki kadar zor gecmeyecek tabiki ama sizin yorumunuzda çok saçma. Kadın sormuş herkes yanıtlıyor ne var bunda 🤷
busra1485 BhrDnmz ben de genel anesteziyle sezeryan olacağım doktorum öyle uygun gördü hipoglisemi hastasıyım ameliyatta stres olurum şekerim düşer diye bayıltıp sezeryan yapalım dedi. Daha önce doğum yapmadım fakat iki kere genel anestezi ile ameliyat oldum bence sizin acı eşiğinize bağlı bu ben ameliyattan ağrı ile uyandım ve ağrı kesici anında yaptılar ve ağrım çok çok azalmıştı (burun ve bademcik ameliyatı oldum ikisi ayrı ayrı) narkozu kusarsanız kendinize çok daha kolay geliyorsunuz ben ilk ameliyatımda kustum rahatladım 2.de kusamafım ve bir gün sersemlik yaşadım tabi ki her bünyede farklıdır ama bence de belden iğne vurulmaktansa genel daha iyidir çevremde iğneyle sezeryan olan iki arkadaşım var ikisi de bel ağrısı çekiyor doktor bir yıl sürer demiş seçim sizin tabiii yine de Allah hepimizi bu avazda kurtarsın işallah
BhrDnmz busra1485 size de cok gecmis olsun insallah bebeginizi saglikla kucaginiza alip buyutmek nasip olur🙏🏼 Belki dediginiz gibi spinale gore bi tik zor olucak ama ben onu goze aliyorum tek endisem bebegi etkilemesin o insallah bisey olmafan atlatiriz cok sagolun pozitif yorumunuz icin🥰🙏🏼🙏🏼
aslanreis BhrDnmz bende genel anestezi oldum kızımda acı agrı konusunda sorun yasamadım ama ben uykudan uyanınca bile hemen kendime gelemem ilk uyandırıldım hayal meyal hatırlıyorum o günü kendime gelemedim yaşımda 18 di toyluk muydu acaba diyorum ama nihayetinde ameliyatlı bir dogum gerceklestiriceksiniz sıfır acısız agrısız uyanmanız mümkün degil 2. Gebeligim dogumu bende düsünüyorum ama bir sekilde geciyor unutuluyor yoksa 2. Cocugu dogurmaz kimse 😃
BhrDnmz aslanreis ne guzel gecmis gitmis insallah simdi ki bebeginizede kavusursunuz🙏🏼 Peki bebek etkilenmis miydi narkozdan?
BhrDnmz Anesanne panik atagim var ciddi seviyede ameliyat ortamini psikolojim kaldirmaz diye. Yoksa sonrasinda ki aciyi cekmek istemem tabi ki
Eski9 Anesanne bende anlamıyorum benim yeğenim ameliyathane teknikeri ve genel anestezi riskleri spinalden daha fazla doktorlar artık genel yapmak istemiyor belden tercih ediyorlar dedi zaten aksi bir durumda sakinleştirici veriliyor yada uyutuluyor hasta korkmaya gerek yok beni genel korkutuyor 😁😁
Sevinc24 BhrDnmz sakinleştirici veriyorlar bence normalde kalbim atar korkudan hiçbirşeyi yoktu tepkisizdim ameliyata girmeden bi serum taktılar ondan demek ki ben ikisini de oldum genelde çok acıyla uyandım ve kendime akşama geldim spinalde çok mutluydum bebeği çıkarırken bile duymadım ama sonra adet ağrısı gibi ağrılar oldu hep kendimdeydim benim şanssızlığım yardım edenim yoktu kızımı beşikten hep kendim almak zorunda kaldım yanınızda 1 hafta anneniz kalacaksa spinal daha konforlu 2-3 gün sağa sola dönemedim baş ağrısı sırt ağrısı olmadı çok su ve nescafe içtim
gulin-35 BhrDnmz hıc korkma gercekten hıcbısey hıssetmıyorsun zaten senın panıkleyıp korkma durumunda tansıyonun yukselcegını bıldıklerı ıcın damar yolu acıldıgında cok hafıf sakınlestırıcı yapılıyormus herkese
Bankacianne48 BhrDnmz uyandığımda bebeği düşünmek bile istemedim bida dogurmam diye bağırdım sonuc ikiyi bekliyorum 🤣🤣 çok hızlı iyileşip o günleri hemen unutuyorsun hatta bebeği görmek istemedim panik atakla heyecan yapıp bi yerim acıyacak diye herkes narkoz etkisi sandı ben canımın derdindeyim 🤣🤣
1Tubii BhrDnmz bu süreç bilerek başlattığımız bir süreç her ne yaşanırsa yaşansın sonunda tarifsiz bir mucize var👣 yaşadığın o anlık ağrı sızı korku hepsi onu görünce geçicek geçmeyen ağrıyada o minik yavru deyecek. Hiç düşünme derim o günü nasıl gerekiyorsa öyle yaşansın. Ayrıca sakinleştirici veriliyor mu sor dk veriliyorsa yaparsın uyanık. Bu arada seni bayıltıp bebeği almaları 3 dk Dr lar ayarlıyor narkoz olayını. Dr lar bebeğe zarar gelicek bir şey niye yapısın🧐