Annebebekli Merhaba 26 haftalık hamileyim göbek deligimde morluk farkettim biraz da ağrı var. Boyle olan var mı nedeni nedir pazartesi doktora gidicem biraz endişelendim.
Busrasahin Annebebekli bende de var ama mor deģil kararma oldu. Oda normal bisey hamilelikte. Göğüs ucu kararması gibi siyahlaştı sadece
EmineYavuzhan1 Busrasahin Benimde aynı bazen kir mi diye de düşünüyorum korkudan temiz lifleyemiyorum bebeğe kordon bağı ile bağlıyım diye 😅😅
Busrasahin EmineYavuzhan1 Hahha bende öyle düşünüyodum kordon bağı oraya baģlıdır diye ama öyle değil 😂😂 doğumdan sonra kir gibi kavlıyo canım yaşadım daha önce 😂
EmineYavuzhan1 Busrasahin Ben doğumdan sonra iyice lifleyeyim canım sonucu beğenirsem sanada tavsiye ederim 😂😂