selam kızlar sonunda 39 haftalık olduk😀 bugun kontrol vardı bebiş 3270 gram 53 cm olmus. nstde sancı yok pek düzensiz cıkıyor. bebekte yukarda malesef tam inmemiş😭 doktorum daha gözüken bişey yok çarsamba çatı muayenesi yapalım dedi ve 40. haftayı bekleriz 41. haftayı beklemem dedi 2. dogumum olacak nasipse sizde durum nasıl