Bugün sırf denemek için bagcilar medilife hastanesine gittim sema hanıma randevu aldim ama doktor hanım keyfi odasında otururken içeri hasta almadı resmen ve saatlerce bekledim. Doktorun umursamazligina mi yansam personelin kustah ve kaba tavrina mi yansam yoksa suriyeli vatandaslarin biz türklerden daha çok ilgi gördüğüne mi yansam bilemedim bu arada sezeryan doğum ucretinide öğrendim kardeşlerim 1 gece yatış annenin ilk kontrolü bebegin ill kontrolü ve işitme testi içinde 2050 ayriyeten birde covid ücreti alıyorlar sadece anneden herşeyiyle berbat bi hastane hiç beğenmedim ben…