BirMucize2015 canımm hemen hemen yakın tarihlerimiz. Bende 6 haziranda yumurtlama gördüm. 23 haziran adet günüm. Bikaçgündür yaptığım ovulasyonlar gittikçe koyulaşmaya başlamıştı. İki ihtimal vardı. Ya tekrar yumurtluyorum ya da hamileyim. Dayanabilir miyim aslaaa. Gittim hemen erken gebelik testi aldım. Eve geldim burdaki arkadaşlarımla da sürekli konuştuk. Kimisi sabah yap daha iyi olur dedi. Ama bekleyemedim. Yaptım ve ikinci çizgiyi gördüm dün. 🥰 hemen kan vermeye koştum. 22 çıktı şükür 15 günlükmüş daha. 😍 yani ben yumurtlamamın 12. Günü öğrendim. Adetime 4-5 gün kala. İnşallah senin de olumlu sonuçlar aldığını görürüm. Mutlaka beni etiketle test yaptığında. edb06 kuzum senden de bekliyorum test sonucunu. Hepimiz için hayırlısı olsun ♥️