Ipeksari57 ben de birkaç gündür bu haldeyim malesef. 33. haftadayim. İlk gün o kadar zorladı ki bütün gün yürüdüm desem yeridir oturmak yatmak iskenceydi. Yatamayacagim diye verilen serumu dahi alamadım. İlk defa bu kadar şiddetli olunca nstye girdim ama sancı veya erken doğum düşündürecek bir şey çıkmadı. Safra, mide veya böbrek ağrısının da böyle çok şiddetle sırta kalcaya vurabilecegini söyledi doktor bir de magnezyum verdi yeniden, epeydir bırakmıştım. Dahiliyeye veya genel cerrahiye de gorunecegim hala geçmedi ama sanırım hem magnezyumun hem de rahim kasılması çıkmamasinin psikolojik etkisiyle biraz daha rahatladı. Ama hala pozisyon değiştirmek çokk zorluyor. Eğer bebisle ilgili bir durum görünmüyorsa isterseniz siz de bir dahiliyeye ya da genel cerrahiye falan görünün ultrason ve kan tetkiki isterler büyük ihtimal, hem içiniz rahatlar hem de başka bır yerde sıkıntı varsa öğrenirsiniz