15 haftalık gebeyim şuana kadar hiç mıde bulantısı vs yaşamadım pazartesı doktora gıttım demir ilacı ve b12 vııtamı verdı onları içmeye başladığımdan beri günlerim perişan geçiyo özellikle sabahları aşırı mıdem bulanıyo ve kusuyorum doktorumu aradım ve demır ılacını bırak dedı bıraktım ama bugun yıne aynı sekılde kusmalarım devam ettı aynı seylerı yaşayan varmı acaba ilaçların yan etkısımı yoksa 15.haftadan sonramo mıde bulantıların başladı bilgisi olanlar yardımcı olursa bılgılerımizi paylaşalım teşekkur şimdiden.