Cgdeem7 eğer 50lik yükleme yapılıyorsa 2 defa alınıyor. Bir ilk gittiğinizde aç karnına, sonra içeçeği içiyorsunuz, 1 saat sonrasında tekrar alınıyor. Eğer 50 lik yapıldığında şeker yüksek çokarsa, başka bir gün 75 lik yapılıyor. 75 de 3 kere kan alınıyor. Ama tabii doktorunız 50 lik yapmadan 75 yapıyorsa o zaman direk 3 kere alınıyor olabilir ama notmalde ilk seferde 75 yapmıyorlar.