ceylan_34 Progestan verdi doktor 30 tablet bana fitil demisti reçetede agizdan alinir yaziyor sizin bir bilginiz varsa yardimci olurmusunuz ben agizdan aldim ilaci simdiden tesekkurler ;)
leyla-kaya42 ceylan_34 2 sekildede alinabilir. Ama doktorunuzun onerdigi sekilde alın . Agizdan alininca yan etkileri fazla olabiliyor
Sdtcnts ceylan_34 her ikisi de olur. Ağzından yan etki yapabilir baş dönmesi, mide bulantısı gibi. Fitil ise hem yan etki yapmaz hem daha etkili.
Dilekcnkn ceylan_34 Progestan hem ağız yoluyla hemde vajinal yol ile alınabilir benim kanamam olmadığı için doktorum ağız yolu ile tercih etti prospektüsde de ağız yoluyla yazar ama doktorunuz vajinal olarak kullan dediyse sorun olmaz ☺️
_gmzee ceylan_34 her iki şekilde de kullanılıyor.. ağzından alındığında biraz daha yan etkisi oluyor. Ben de kullanmıştım doktorum fitil olarak kullanmamı söylemişti daha etkili oluyor diye. Doktorunuz fitil dediyse fitil olarak kullanın siz de
cerentskn ceylan_34 bende fitil olarak kullanıyorum canım ağızdan çok yan etki yapıyor ama doktor nasıl uygun gördüyse öyle kullanman gerekiyor