Ya kızlar özür dilerim utanarak soruyorum ama gebelikten önce göğüslerim çok küçüktü zayıf olduğum için şuan büyüdüler de doğumdan sonra tekrar gider mi böyle mi kalır yani emzirme dönemi bittikten sonra da kalır mı gider mi yoksa böyle kalır mı??🤗🤭🤭