Kizlar merhaba ben gecen ayin 21 de kanuni sultana gitttim bi doktor ilgilendi benle gayet iyiydi cocuk hakkinda bilgi fikan verdi bende randevulara bakarken yine ayni doktora randevu vardi aldim memnun kaldigim icim fakat gittigimde baksa doktor vardi bana cocugun 3 hafta geriden geldigini soyledi cok kotu oodum gercekten ordan cigitigim gibi ozele gittim orda gayet iyi oldigi haftasiyla uyumlu oldigunu soylediler basina boyle bir sey gelen var mi ya 😔